Ogłoszenia o pracę

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze nr 32214 z dnia 15 sierpnia 2018 r.

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor do spraw: prowadzenia gospodarki środkami materiałowo – technicznymi, obsługi administracyjnogospodarczej, funkcjonowania oraz utrzymania obiektów służbowych w Zespole Administracyjno-Gospodarczym

Ogłoszenie o naborze nr 32214 z dnia 15 sierpnia 2018 r.

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor
do spraw: prowadzenia gospodarki środkami materiałowo – technicznymi, obsługi administracyjno-gospodarczej,
funkcjonowania oraz utrzymania obiektów służbowych
w Zespole Administracyjno-Gospodarczym

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Suwałki
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
(budynek A)
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki


ADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

WARUNKI PRACY
praca administracyjno-biurowa, obsługa urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy
dobowego czasu, oświetlenie mieszane, bariery architektoniczne - bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, windy
tylko w budynku głównym (budynek A), brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej

ZAKRES ZADAŃ
prowadzenie ewidencji materiałów i środków higieny osobistej, formularzy, druków, materiałów do konserwacji i
remontów nieruchomości, sporządzanie dokumentów przychodowo – rozchodowych oraz księgowanie dla
poszczególnych grup środków materiałowo – technicznych w celu realizacji obowiązujących w resorcie zasad
księgowości materiałowej
planowanie i organizowanie zaopatrzenia jednostki w niezbędne środki materiałowo – techniczne takie jak formularze,
druki, materiały do konserwacji i remontów nieruchomości
analizowanie i ewidencjonowanie kosztów eksploatacji i utrzymania obiektów służbowych jednostki w celu ich
rozliczenia pomiędzy najemcami i współużytkownikami, bieżący nadzór nad prawidłową realizacją umów na dostawę
wody, energii elektrycznej, c.o. oraz odbiór ścieków i nieczystości
realizacja całokształtu zagadnień związanych z gospodarką opałem w Komendzie Miejskiej Policji w Suwałkach i
jednostkach podległych w zakresie zabezpieczenia i organizacji dostawy opału, prowadzenie ewidencji oraz bieżący
nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących właściwej pracy kotłowni, palaczy oraz gospodarowania opałem
naliczanie funkcjonariuszom i członkom ich rodzin należności za przysługujące raz w roku prawo przejazdu na koszt
Policji środkami publicznego transportu zbiorowego oraz rozliczanie delegacji służbowych funkcjonariuszy i
pracowników
opisywanie faktur i rachunków oraz sprawdzanie ich poprawności pod względem formalno - rachunkowym,
prowadzenie rejestrów na pozycje wydatków związanych z holowaniem, higieną osobistą, wyżywieniem,
administracją, remontami obiektów i inwestycji oraz lecznictwem

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: 2 lata , w tym 1 rok w realizacji zadań związanych z gospodarką środkami materiałowotechnicznymi
lub pracy w administracji publicznej
aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula
„poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą
o ochronie informacji niejawnych
znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
znajomość podstaw prawa administracyjnego
umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet Microsoft Office lub Open Office)
umiejętności redagowania pism urzędowych
znajomość ustawy o służbie cywilnej
znajomość zasad księgowości
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE
Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
Życiorys/CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /
stażu pracy
Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula „poufne”) albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na
przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego
obywatelstwa
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 27 sierpnia 2018 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie
będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26,
16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400
Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl; tel. 87 567 24 03
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego
kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia
danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008
r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane

INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i
otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
Przewidywane wynagrodzenie brutto: ok. 2117,44 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat.
Oferty przyjmowane będą:
- od pn. do pt. w godz.: 8.00 - 15.00 w siedzibie urzędu w recepcji,
- oferty przesłane listownie z dopiskiem "Nabór na stanowisko starszego inspektora - nr 32214"- decyduje data stempla
pocztowego.
Uprzejmie informujemy kandydatki/kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w
terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone
aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie
nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). O kolejnych etapach kandydaci zostaną poinformowani za
pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Kandydat deklaruje iż spełnia wymogi co do uzyskania wymaganego na przedmiotowym stanowisku poświadczenia
bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych (klauzula poufne). Uzyskanie pełni przydatności do zajmowania w/w
stanowiska kandydat uzyskuje poprzez poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w efekcie którego wydane zostanie
poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne.
Nie uzyskanie stosownego poświadczenia bezpieczeństwa równoznaczne jest z utratą kwalifikacji do zajmowania
powyższego stanowiska.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,

Powrót na górę strony